FAQ

Ofte stilte spørsmål

Hvordan kan jeg reservere en hytte på motellet deres?

Du kan reservere en hytte ved å bruke vårt online bookingsystem på nettsiden vår, alternativt sende oss en email om det gjelder en gruppereservasjon eller om noe er uklart ved bestillingen.

Hvorfor tilbyr dere ikke sengetøy inkludert?

Siden alle hyttene har 2 soverom med flere senger, kan vi ikke re opp alle sengene for alle gjester. Vi legger derfor frem sengetøy men legger ikke på sengen om du bestiller sengetøy hos oss. Det som er inkludert i en sengetøypakke er laken 80*200, hodepute 50*70, og dynetrekk 140*200. I tillegg til håndduk og håndkle. Hytte 1 til 6 har i tillegg en stk seng på 120*200 i hver hytte.

Hva er ikke inkludert i utvasken?

Hytten skal være tom for søppel, oppvasken skal være tatt og kjøkkenredskaper skal være satt på plass. Benker og ovnssone skal også være ren. Kjøleskapet skal være tømt og rengjort. Hyttene har oppvaskmiddel og oppvasktabletter, kjøkkenbørste og kluter. Resten ordner vi.

Har dere betjent resepsjon?

Resepsjonen vår er ikke betjent da all kommunikasjon, innsjekk, utsjekk, og betaling foregår online.

Vi har ringetid mandag til fredag mellom 11:00 og 12:00 for å besvare enkle spørsmål i forbindelse med ankomst eller avreise, men vi foretrekker skriftlige henvendelser.

Hva er innsjekkings- og utsjekkingstidene deres?

Vår vanlige innsjekkingstid er fra kl. 16:00, og utsjekking er kl. 10:00. Vi kan ikke imøtekomme tidlig innsjekk da det siste vi gjør før ankomst er å inspisere rommene. Om du ønsker garantert tidlig innsjekk må du booke en natt i forveien. Siden innsjekk er selvbetjent har man tilgang hele døgnet og kan ankomme når det passer deg etter offisiell innsjekkstid. Spesifiser gjerne ankomsttid i bookingen og husk å sjekke inn online før ankomst slik at vi vet du kommer.

Vi kan heller ikke tilby sen utsjekk da vi behøver tilgang til å begynne rengjøringen umiddelbart etter kl 10:00

Er det parkering tilgjengelig på hotellet?

Ja, vi tilbyr parkeringsfasiliteter for våre gjester, parkering er gratis og vi har satt av en parkeringsplass per hytte. Vi har imidlertid ikke lademuligheter for elbil.

Tilbyr dere Wi-Fi for gjestene?

Ja, vi tilbyr gratis Wi-Fi-tilgang til alle gjestene våre på hele hotellområdet, inkludert rommene.

Kan jeg be om en bestemt hytte eller beliggenhet?

Du kan booke den hytten du selv ønsker på nett så fremst den er tilgjengelig. Om tilgjengeligheten har endret seg før ankomst og en annen hytte er tilgjengelig som du ønsker å bytte til prøver vi å imøtekomme dette.

Aksepterer hotellet kjæledyr?

Vi er glade i hunder, men husk båndtvang på hele eiendommen - og ikke slipp dyrene opp i møblene. Du finner feste for hundehalsbånd ved hver hytte. Husk at hunden ikke skal være til sjenanse for andre gjester.

Hvilke fasiliteter tilbys på hyttene?

Hyttene våre er utstyrt med senger, TV, kjøleskap, kjøkkenfasiliteter, kaffetrakter, spisebord og sofa, terrasse og store grønne utendørs fellesområder.

Hvilke betalingsmetoder godtar hotellet deres?

Vi aksepterer de fleste kredittkort, inkludert Visa, Mastercard, American Express og Discover, alt foregår online. Fakturabetaling skal være avklart skriftlig på forhånd.